Ook tijdens de avondvierdaagse waren we als school betrokken.
Langs de route stonden we klaar met een kraampje vol lekkers en gezonds om onze leerlingen aan te moedigen. Wat was het leuk om zoveel enthousiaste kinderen voorbij te zien komen!
We vinden het belangrijk om zichtbaar en betrokken te zijn, niet alleen binnen de school, maar ook daarbuiten. Juist tijdens dit soort momenten versterken we de verbinding met onze leerlingen, ouders en de buurt.
We zijn trots op alle kinderen die deze mooie prestatie hebben geleverd. Daarnaast willen we alle hulpouders bedanken voor hun inzet. Dankzij hen was de avondvierdaagse ook dit jaar weer een groot succes.
En natuurlijk sloten de kinderen de laatste avond af met hun welverdiende medaille!

