Vandaag hebben de leerlingen van groep 8 deelgenomen aan het praktijkgedeelte van het landelijke verkeersexamen.
De afgelopen periode hebben zij zich hierop voorbereid en vandaag fietsten zij zelfstandig een route door het verkeer. Tijdens het praktijkexamen kregen de leerlingen de kans om te laten zien hoe zij de verkeersregels toepassen in verschillende verkeerssituaties.
Nu is het wachten op de uitslag. Succes groep 8!



